این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتابهای آموزشی در همین محل

جدیدترین آگهی کتابهای آموزشی

کتاب نانو الکترونیک(افشین رشید) 0 تومان

کتاب نانو الکترونیک(افشین رشید)

%0
  • تهران غرب
کتاب لیتو گرافی الکترونیکی(افشین رشید) 0 تومان
کتاب نانو الکترونیک (دکتر افشین رشید) تماس بگیرید
کتاب نانو سیم ها (افشین رشید) تماس بگیرید

کتاب نانو سیم ها (افشین رشید)

%0
  • تهران شمال
کتاب نانو مخابرات (افشین رشید) تماس بگیرید

کتاب نانو مخابرات (افشین رشید)

%0
  • تهران شمال
کتاب نانو ساختار الکترونیکی(افشین رشید) 0 تومان
کتاب نانو لوله‌های کربنی(افشین رشید) 0 تومان

کتاب شبیه سازی پدیده های فیزیکی و شیمیایی با استفاده از FLUENT، GAMBIT

در تهران مرکز, انقلاب | خرید و فروش کتابهای آموزشی

کتاب شبیه سازی پدیده های فیزیکی و شیمیایی با استفاده از FLUENT، GAMBIT و C++ Programming با هدف طراحی تجهیزات فرآیندی که توسط انتشارات اندیشه سرا منتشر شده است، برای آموزش از افراد مبتدی تا میانی در زمینه CFD مناسب است.
مثال های در نظرگرفته شده در کتاب به گونه ای طراحی شده است که ابتدا از مثال های ساده شروع شده و به ترتیب پیچیده تر شده اند.
در این کتاب مثال هایی با و بدون در نظر گرفتن واکنش مطرح شده است. در پایان یک سری مسایل چند فازی با در نظر گرفتن انتقال جرم بین فازی نیز بحث گردیده است. در این مثال ها رفتار غیر ایده آل مخلوط با در نظر گرفتن معادلات حالت (EOS) اعمال گردیده است.
ویژگی های این کتاب، آن را برای کسانی که می خواهند آموختن فلوئنت و گمبیت را شروع کنند، و کسانی که می خواهند دانش فلوئنت خود را تکمیل کنند مناسب کرده است.
برای اطلاع از محتوای این کتاب و چندین کتاب فلوئنت دیگر منتشر شده توسط انتشارات اندیشه سرا، به تارنمای اندیشه سرا مراجعه نمایید و در صورت نیاز به تهیه ی این کتاب ها با مرکز پخش اندیشه سرا 02166966925 تماس بگیرید.
اندیشه سرا علاوه بر چند کتاب آموزش و برنامه نویسی با FLUENT، کتاب هایی در ارتباط با FLO++، OPENFOAM، FLO3D، و تحلیل و شبیه سازی سیالات با SOLIDWORKS را منتشر کرده است.


شبیه سازی پدیده های فیزیکی و شیمیایی ، FLUENT ، GAMBIT ، فلوئنت ، گمبیت ، CFD ، OPENFOAM ، SOLIDWORKS ، تحلیل و شبیه سازی سیالات ، FLO3D ، FLO++

تهران / تهران مرکز / انقلاب     کتابهای آموزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا